BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du have en afgørende rolle i at understøtte effektive og brugervenlige digitaliseringsløsninger til borgere og virksomheder? Og vil du være med til at fremme, at data kan anvendes sikkert og effektivt på tværs af samfundet? Så har vi et spændende job til dig!
Data, som grundlag for at udvikle effektive og brugervenlige løsninger til borgere og virksomheder, er en afgørende drivkraft i digitaliseringen af processer. Derfor er der en stor og stigende efterspørgsel fra myndigheder og private efter at trække på skatteforvaltningens mange data om alle borgere, virksomheder, ejendomme, køretøjer etc. I Dataudveksling varetager vi samarbejdet mellem Skatteforvaltningen og eksterne offentlige og private samarbejdspartnere om at udveksle data.
Vi fremmer udviklingen af et digitalt samfund
P.t. er vi 20 kolleger i kontoret Dataudveksling. Den fælles vision for vores arbejde er, at vi fremmer udviklingen af en data- og analysebaseret skatteforvaltning og et digitalt samfund ved at sikre, at data kan anvendes effektivt på tværs. Det er en del af vores DNA, at vi er med til at sikre borgernes tillid til, at vi forvalter deres data korrekt.
Vi leverer data fra Skatteforvaltningen gennem en række it-løsninger, som omfatter DUPLA, eIndkomst Udstilling, eSkatData, ois.dk samt en række specifikke løsninger.
Fra foranalyse til implementering
Som projektleder bliver du en del af et team, som består af kompetencer indenfor forretningsudvikling, aftalestyring og projektstyring samt jura og persondatabeskyttelse. Vores dataanvendere består både af offentlige myndigheder og private virksomheder og organisationer som f.eks. finanssektoren. Fælles for dem er, at deres digitale løsninger er afhængige af data fra os for at kunne sikre brugervenlige og effektive løsninger til borgerne.
Vi har løbende opgaver, hvor vi samarbejder med interne og eksterne om nye løsninger, herunder lovgivning på områder, der kræver dataudveksling. Samtidig er vi i gang med en modernisering af vores løsninger. Vi har brug for at styrke teamet med en kollega, der har erfaring med at bringe opgaverne fra idé og analyse til implementering.
Hos os kommer du blandt andet til at beskæftige dig med:
- udarbejdelse af foranalyser og beslutningsoplæg til ledelsen
- samarbejde med eksterne interessenter om forretningsafklaring og fastlæggelse af implementeringsplaner
- samarbejde med arkitekter og systemejere samt med procesejere i fagstyrelserne i Skatteforvaltningen
- koordinering og styring af implementering af udviklingsopgaver.
Projektleder med it-erfaring
Du har en relevant faglig uddannelse og erfaring med at arbejde med udvikling og projekter i feltet data, it og forretning. Du går konstruktivt ind i at arbejde i en fleksibel teamstruktur og mestrer at få samarbejdet til at fungere internt og eksternt i en ofte hektisk hverdag.
For at trives og få succes i stillingen, er det en fordel at du:
- har styr på projektmetoder, opfølgning og økonomi
- faciliterer afklaringer og sikrer et godt samspil med respekt for interessenterne
- har evnen til at koordinere, samle trådene og skære opgaverne til
- er god til at kommunikere og samarbejde.
Du bliver en del af en organisation, hvor der er høj faglighed og afvekslende opgaver. Gennem det løbende arbejde og ved deltagelse i projekter får du rig mulighed for at bruge og videreudvikle dine kompetencer indenfor it og forretningsudvikling, samtidig med at du sikre den digitale udvikling af samfundet.
”At arbejde med Dataudveksling er virkelig spændende! Man er omringet af hjælpsomme kollegaer, spændende og samfundsrelevante opgaver, og har en stor kontaktflade ud til omverden. Man føler virkelig at ens arbejde er med til at løfte de opgaver, som man kan læse om i nyhederne” fortæller Emil Heuck, Business Owner i Dataudveksling.
Vi tilbyder en hverdag med et godt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fleksibilitet i hverdagen til at få arbejde og familie til at hænge sammen.
Du får desuden et grundigt introduktions- og oplæringsforløb i, hvordan Udviklings- og Forenklingsstyrelsen fungerer.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send dit CV senest mandag d. 7. august 2023 via linket ”Søg stillingen”. Vi forventer at holde samtaler i uge 33 og 34.
Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Jørgen Pedersen på telefon 72373745 eller souschef Pia Vendelbo Danielsen på tlf. 72375960.
Opstart forventes 1. oktober.
Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Forud for ansættelsen vil der blive indhentet straffeattest og referencer.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Dit arbejdssted er Nybrovej 110, 2800 Kongens Lyngby.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Kongens Lyngby, Nybrovej 110, Nybrovej 110, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170607&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878844