Administrativ medarbejder til fælles sekretariat i Teknik og Miljø

Profilbillede
dato

Om jobbet

Motiveres du af at understøtte dine kolleger, så vi sammen kan nå vores mål? Sætter du en ære i, at der er styr på tingene, at vi overholder vores deadlines, og at pengene passer? Trives du med at løse mange forskellige opgaver, og at dagene ikke ligner hinanden? Og sætter du pris på et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi prioriterer at hygge os med hinanden? Så kom og arbejd sammen med os!

Vi har brug for en ny kollega i vores team, der vil bidrage til, at den daglige administration kører, og at vi understøtter ledelse og medarbejdere i Teknik og Miljø. Din rolle vil være at bidrage til den sikre drift indenfor administrative processer, økonomistyring, digitalisering og it-sikkerhed.

Din hverdag vil være præget af både faste driftsopgaver og ad-hoc. En stor opgave bliver understøttelse af medarbejdere og ledere i vores økonomisystem, OPUS, herunder håndtering af fakturaer og andre løbende driftsopgaver. Hvis du ikke har arbejdet i systemet før, lærer vi dig det, du har brug for. Du vil også få opgaver med f.eks. at oprette nye medarbejdere og løbende opfølgning på f.eks. adgangskontrol.

Du vil blive en del af sekretariatet i Teknik og Miljø, som har ansvar for kommunikation, ledelsesunderstøttelse, økonomistyring, processtyring og for digitalisering og it-sikkerhed i Teknik og Miljø.

Afhængigt af din profil samt interesser og kompetencer vil der være mulighed for også at arbejde med et eller flere udviklingsområder, f.eks. anlægsøkonomistyring, indføring af nye digitale teknologier eller optimering af vores arbejdsgange.

Din profil

Vi forventer, at du

  • har en administrativ profil – det kan være som administrationsbachelor i offentlig administration, kontoruddannet med relevant efteruddannelse eller lignende
  • har gode samarbejdsevner og er nysgerrig
  • ikke er bange for at bede om hjælp – eller hjælpe andre
  • arbejder struktureret og trives med ad-hoc opgaver
  • har blik for, hvor vi kan optimere vores arbejdsgange
  • har erfaring med Officepakken, særligt Word, Excel og Power Point
  • er god til at formulere dig klart og tydeligt på dansk, både mundtligt og skriftligt – og hvis du er en kommahaj, er det kun et plus
  • kan fremvise en ren straffeattest
  • har kørekort – eller er indstillet på at anskaffe dig det.

Om du er nyuddannet eller har mange års erfaring er mindre vigtigt. Vi søger dig, der er nysgerrig, og som går ansvarsfuldt til opgaverne.

Du er glad for – og god til – at samarbejde og ser værdien i at opbygge gode relationer til dine kollegaer i hele organisationen, så vi sammen kan lykkes med vores opgaver.

Derfor skal du vælge os

Teknik og Miljø i Rudersdal Kommune vil være en drivkraft i den grønne omstilling ved at fremme helhedssyn og skabe rum for udvikling og eksperimenter. Vi løser opgaver for hele kommunen med borgere, virksomheder, brugere og naturen i centrum. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER

Vi vægter din faglige udvikling højt med en høj grad af medindflydelse på dine opgaver, ligesom vi prioriterer en god balance mellem arbejde og fritid.

Vi har fleksibel arbejdstilrettelæggelse, og der er mulighed for hjemmearbejde, når det passer med dine opgaver.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Vi forventer, at du kan starte 1. august.

Ansøgningsfrist: Den 26. maj 2024

Om os

Du vil referere til sekretariatslederen og bliver ansat i Teknik og Miljø, som udover sekretariatet består af afdelingerne Klima, Natur og Miljø, Vej og Park, Drift samt Ejendomme. I alt er vi ca. 190 ansatte. Vi hører til på Rådhuset i Holte – tæt på s-toget.

Du kan læse om kommunens politikker og planer her og om Teknik og Miljø området her.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen ”Søg stillingen” nedenfor.

Vi forventer at holde første ansættelsessamtale den 4. og den 6. juni. og andensamtale den 13. eller 19. juni.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6042843

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet