Vi søger en social og sundhedsassistent til koordinatorfunktion på hovedstadens bedste plejecenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en social og sundhedsassistent med interesse for at arbejde med faglig ledelse, koordinering og udvikling, i en hverdag med tid til omsorg og sygepleje

Vi er et godt match hvis du..

  • brænder for at arbejde på plejecenter
  • kan forene en pædagogisk tilgang med hverdagens sygepleje, pleje- og omsorgsopgaver
  • trives med samarbejde både med beboere, pårørende og kollager
  • har lyst til at bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • er tryg i at dokumentere
  • har en god faglighed og ikke er bange for at lære fra dig

Om jobbet

Som koordinatorer skal du, i tæt samarbejde med koordinator kollega, stå for den daglige planlægning og koordinering af pleje- og omsorgsopgaver, sygeplejefaglige indsatser og tværfaglige medarbejderressourcer.

Dit arbejde vil bl.a. bestå i:

  • At være med til at skabe refleksion og fagligt sprog i hverdagen, samt ved tværfaglige beboerkonferencer og triage-møder.
  • At understøtte den faglige dokumentation
  • At være med til at skabe rammer for læring og være med til ”at vise vejen”, fx ved sidemandsoplæring, feedback og vejledning
  • At være med til, at udføre sundheds- og sygeplejefaglige opgaver hos den enkelte beboer – og herigennem være med til, at sikre den mest optimale og helhedsorienterede pleje og omsorg til den enkelte beboer. I hverdagen varetages plejen af mellem 0-2 beboere.
  • At være med til at identificere og iværksætte tiltag der understøtter arbejdet med kerneopgaven, herunder at højne borgernes trivsel.

Din profil

  • Du er uddannet social og sundhedsassistent og har interesse for ældreområdet og gerne erfaring herfra.
  • Du værdsætter et tværfagligt samarbejde og er i stand til at sætte borgerens behov i centrum set fra forskellige perspektiver.
  • Du har pædagogiske kompetencer og gode kommunikative evner, og har lyst og mod på at deltage i helhedsorienteret pleje, hvor disse kompetencer kommer i spil.
  • Du arbejder helhedsorienteret og ser borgerens familie som en betydningsfuld og vigtig samarbejdspartner.
  • Du arbejder struktureret og systematisk

Hvad kan du forvente af os?

Du kan forvente at vi med vores faglighed tager udgangspunkt i den enkeltes beboers ønsker og behov og derigennem skabe et varmt og trygt hjem for beboerne.

Du vil blive en del af en arbejdsplads hvor du har frihed i dit arbejde til at planlægge og udføre sygepleje, pleje- og omsorgsopgaver og en arbejdsplads som er fleksibel der ”tør” udføre opgaverne ud fra beboerens behov. Vi arbejder tværfagligt og vægter et positivt arbejdsmiljø højt, hvor vi kan udvikle os sammen og lære af hinanden.

Vi vil gerne gøre hvad vi kan for at udvikle os, og arbejde med høj kvalitet, hvorfor vi bruger hinandens viden og kompetencer. Vi har et tæt og godt samarbejde mellem kollegaer i hele huset, hvor det gode humør er en fast del af hverdagen.

Vi tilbyder forskellige interne kursuser i løbet af året. I år er der fokus på mennesker med demens.

Ud fra dine erfaringer og ønsker, er der mulighed for at blive praktikvejleder med dertilhørende uddannelse hvis denne ikke allerede haves.

Du kan møde os her: https://media.videotool.dk/?vn=441_2023091511482849672319099032

Lidt om os

Vi består samlet af Frydenholm med 59 plejeboliger samt bofællesskabet Æblehaven med 24 skærmede boliger til borgere med demens samt Dagcenter Frydenholm og Dagcenter Skovvang, som er tilbud til hjemmeboende, også borgere med demens. På 2. sal bor der 23 borgere.

Vi lægger vægt på at sikre meningsfulde aktiviteter og samvær i hverdagen, gennem tæt tværfagligt samarbejde og afprøvning af nye tiltag ud fra borgernes behov og ønsker. Derudover arbejder vi med fokus på tæt pårørendesamarbejde og gode overgange på tværs. Vi er beliggende på Kongevejen i Holte, i naturskønne omgivelser og med gode forbindelser til offentlig transport.

Se mere på afdelingens hjemmeside: https://www.rudersdal.dk/plejecenter-frydenholm

Som kollega hos os skal du kunne se dig selv Rudersdal Kommunes strategi om at ”vi lykkes kun i fællesskab”, som bygger på 5 stærke værdier:

#1 – Vi har et stærkt borgerblik
#2 – Vi har fælles mål og ansvar
#3 – Vi arbejder sammen på tværs
#4 – Vi bygger vores organisation på tillid
#5 – Vi er ambitiøse og har mod på at prøve noget nyt

Ansættelsesvilkår

Stillingen er 32-37 timer/uge dagvagt med weekendarbejde hver 3. uge med dertilhørende hverdagsfridag.

Ansøgning, samtale og kontakt

Hvis dette lyder interessant, så tøv ikke med at kontakte afdelingsleder Sabrina på telefon 46112271 ved spørgsmål eller hvis du vil komme og besøge os.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den helt rigtige.

Du kan også bare søge jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Samtaler: Indkaldes til løbende, afholdes efter aftale

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6002509

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet