Vi søger en planlægger i Hjemmeplejen Distrikt Holte

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du se dig selv i at.; - have overblik, - være systematisk, - holde hovedet kold i pressede situationer, - planlægge ud fra både transporttid og kontinuitet for borgere og medarbejdere, - arbejde i en politisk styret organisation. Du har gode samarbejdsevner, er glad, smilende og serviceminded både i det fysiske møde med dem du planlægger for samt øvrige kollegaer og ledelse og i den telefoniske dialog med borgere, pårørende, tværfaglige og tværsektorielle samarbejdspartnere, - så er det måske lige dig vi står og mangler.

Vi søger dig som vil være en del af et planlæggerteam bestående af i alt 2 planlæggere og en vagtplanlægger. I arbejder tæt sammen i det daglige, for at få både planlægning og vagtplanen til at gå op, med udgangspunkt i kerneopgaven og den drift som vi alle er en del af, at få til at hænge sammen. Der planlægges for sosu gruppen både dag og aften. Sygeplejerskerne visiterer og planlægger selv.

Vores ønske er en ansættelse på 37 timer, - men søg endelig også selv om du ønsker ansættelse på færre timer, - dog minimum 32 timer/uge.

Vi ønsker at vores nye kollega og planlægger kan starte d. 1. april 2024.

Arbejdstiden planlægges mellem kl. 6.45-16 på hverdage og stillingen er weekend og vagtfri.

Vi er et distrikt med ca. 80 medarbejdere. I distriktet er der ansat både Sosu hjælpere, ufaglærte, Sosu assistenter og Sygeplejersker, som alle har tæt samarbejde omkring borgerne, sammen med planlægger og visitation, fys- og ergo terapeuter samt øvrige samarbejdspartnere.

I øjeblikket er vi ved at implementere Ruderdalsmodel, med sundhedsfaglige teams og større frisættelse af fagligheden, - det vil du også blive en del af da der i implementeringen også er indtænkt ændret visitation, som har betydning for planlægningen.

Vi drømmer om at du:

* Har erfaring med planlægning.

* Er en habil IT bruger.

* Har erfaring med KMD NEXUS.

* Er uddannet SSA.

* Har gode kompetencer indenfor kommunikation og formidling.

* Har gode samarbejdsevner og kan samarbejde på kryds og tværs.

Du er velkommen til at kontakte os for at høre nærmere om stillingen. Ring til enten Distriktsleder Ditte Allouche på 72 68 49 32 eller Distriktsleder Charlotte Ingerslev på 72 68 52 54.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter når vi har fundet den rette. Så tøv ikke med at søge straks.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansættelse i Social og Sundhed er betinget af en tilfredsstillende straffeattest og reference.

I center for Hjemmepleje og Aktivitetstilbud er der røgfri arbejdstid.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5992349

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet