Vagtplanlægger søges til distrikt Holte hjemmepleje

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores vagtplanlægger, har søgt nye udfordringer og vi ved vi kan ikke undvære en vagtplanlægger, derfor søger vi nu en ny kollega. Stillingen er på 32-35 timer ugentligt og ønskes besat 1. juni 2024. Derfor laver vi en kort ansættelsesproces.

Om jobbet:

Distrikt Holte består af ca. 80 medarbejdere, fordelt på dagvagt og aftenvagt og består af SSH, SSA, SPL, ufaglærte, 2 planlæggere og en vagtplanlægger. Vi er 2 distriktsledere, som leder distriktet i fællesskab, dog med opdelt personaleledelse.

Som vagtplanlægger skal du være med til at sikre kontinuitet i medarbejdergruppernes grundrul og mødeplaner, så de rette kompetencer kommer til gavn for borgerne. Du skal hele tiden være på forkant med personaleressourcer i de pressede perioder (hovedferier og omkring helligdage).

Vi har gennem de seneste år været i gennem en god proces hvor vi har optimeret, tilrettet, fundet nye løsninger m.m., hele tiden for at arbejde frem mod bedre, mere fremadskuende vagtplanlægning, der giver kontinuitet for vores gode medarbejder, for vores borgere og samtidig fremmer retfærdighedsprincippet, giver forudsigelighed og mulighed for at ønske og holde fri på en måde der både tilgodeser den enkelte medarbejders behov, men også distriktets drift og økonomi.

Vi er virkelig godt på vej og mange gode løsninger er kommet til og skal føres videre.

Din profil:

Kendskab til gældende OE (FOA og DSR) eller have nemt ved at tilegne dig viden.

Være habil IT-bruger.

Gerne kendskab til KMD-vagtplan – ellers lærer vi dig det.

Erfaring med vagtplanlægning.

Sundhedsfaglig uddannet eller HK’ er.

Du har kompetencer inden for kommunikation, formidling og kan samarbejde på kryds og tværs.

Du kan omsætte medarbejdernes og driftens behov i gode sammenhængende vagtplaner.

Derfor skal du vælge os:

Vi er et distrikt i en god bevægelse og du skal med i udviklingen

Vi står foran en spændende tid, med implementering af Rudersdal-modellen

Vi arbejder ud fra teten at fejl giver os mulighed for at blive bedre. Vi vil ikke slå hinanden i hovedet og arbejder derfor altid med blik for at dygtiggøre os og blive klogere og ser derfor benspænd og udfordringer som nogen der hjælper os til at gøre det anderledes næste gang.

Vi hilser altid kreative nye løsninger velkommen og prøver gerne nye ting af.

Ansættelsesvilkår:

32-35 timer ugentlig, weekend og helligdagsfri. Du skal kunne møde i tidsrummet fra kl. 08.00 – 16.00

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst

Ansættelse i Social og Sundhed er betinget af en tilfredsstillende straffeattest og reference.

I Center for Hjemmepleje og Aktivitetstilbud er der røgfri arbejdstid.

Ansøgning, samtale og kontakt:

Vi forsøger os med en kort ansættelsesproces, da vi gerne vil have dig i hus til 1. juni 2024. Derfor har vi første ansøgningsfrist fredag d. 26. april 2024 kl. 12.00. Samme dag indkalder vi til samtaler, som afholdes d. 29. april ml. kl. 12-16.

Hvis vi ikke finder den rette kandidat i første runde, løber stillingsopslaget videre frem til 19.maj og vi indkalder til samtaler herefter.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6033328

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet