BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en udbudskonsulent, som brænder for at skabe økonomiske og klimamæssige gevinster.
Vores målsætninger.
Politikerne i vores kommune har en klar ambition om, at der gennem indkøb skal skabes gevinster på den tredobbelte bundlinje, dvs. både økonomisk, klimamæssigt og socialt. Den ambition forfølger vi med begejstring i indkøbsafdelingen, for vi vil rigtig gerne skabe værdi og resultater, når vi konkurrenceudsætter kommunens indkøb.
Vi arbejder til stadighed henimod, at vi bruer tiden på at lave de nytænkende løsninger i stedet for at bruge kræfter på opgaver, der ikke er værdiskabende. Det er nogle gange svært, for udbudsprocessen kan være tung og formalistisk, men det er den vej, vi vil.
Hvordan indgår du?
Du vil blive en del af indkøbsafdelingen, hvor vi er i alt ca. 10 medarbejdere fordelt på et udbudsteam og et kontraktstyringsteam.
Du kommer til at arbejde med et udvalgt kategoriområde, og vil have ansvaret for en række konkrete udbudsprojekter. Du vil indgå i en makkerordning, hvor I sammen kan fordele opgaverne og træde ind for hinanden.
Du vil også indgå i vores indkøbsfællesskab med 6 andre kommuner. Her vil du være med til at lave fællesudbud, og vil opnå tætte kontakter med gode kollegaer fra andre kommuner.
Du vil i vidt omfang få mulighed for at arbejde efter målsætninger og vil få tilstrækkelige brede rammer til selv at tilrettelægge din indsats.
Vi vil gerne styrke vores kompetencer indenfor både klimamæssig og social bæredygtighed, og dette kunne måske være noget for dig.
Vi tilbyder:
Vi tilbyder først og fremmest et super-meningsfyldt arbejde, hvor du aldrig bør være i tvivl om, at du gør en forskel.
Du vil få gode og engagerede kollegaer, og indgå i et fællesskab som er præget af imødekommenhed og godt humør.
Vi prioriterer kompetenceudvikling højt, og er ikke fedtede med kurser og efteruddannelse.
Fleksibel arbejdstid og hjemmearbejds-muligheder er naturligvis en selvfølge.
Dine kvalifikationer.
Vi ser gerne, at du har nogle års erfaring som projektleder, og selvfølgelig optimalt at du har arbejdet med udbud.
Du har muligvis en uddannelsesmæssig baggrund som cand.merc.jur eller cand.jur. Du kan dog også have en anden baggrund, suppleret med erfaring og viden, som gør dig i stand til at gennemføre effektive udbudsprocesser. Du kan også være nyuddannet med relevant viden fra f.eks. valgfag. Du kan også have erfaring som bid manager eller lignende fra en privat virksomhed.
Det er bestemt en fordel, hvis du har gode skriftlige kompetencer og er ferm i Excel.
Løn og ansættelsesvilkår.
Du vil blive ansat som udbudskonsulent. Der er tale om en fuldtidsstilling og ansættelse sker efter gældende overenskomst og med forventet tiltrædelse snarest muligt. Den endelige lønindplacering og forhandling af løntillæg sker under inddragelse af den forhandlingsberettigede organisation.
Ansøgning.
Stillingen er genopslået. Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og eksamensbeviser via knappen "Ansøg dette job". Ansøgningsfristen er 5. juli 2023. Vi holder samtaler og ansætter løbende, så send gerne din ansøgning med det samme. Ansøgningsfrist: 5. juli 2023 klokken: 23:59
Har du spørgsmål vedrørende stillingen så kontakt venligst afdelingsleder Jan Abrahamson på jekb@gentofte.dk eller 29610460
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=8308872f)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=8308872f&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5852852