Udbudskonsulent til indkøbsafdelingen i Rudersdal Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er din faglighed i top og vil du være en del af et ambitiøst og velfungerende hold?

Om jobbet

Indkøbsforståelsen i Rudersdal har på få år taget et kvantespring. Indkøb er flyttet helt ind i kerneforretningen, hvor vi sammen finder store potentialer og indfrier store gevinster samtidig med, at vi har fokus på klima og bæredygtighed. Fagligt har vi styrket vores kompetencer med viden om professionelt og bæredygtigt indkøb, og vi er gået fra at være en intern servicefunktion til, at blive en strategisk sparringspartner for fagområderne. Kategoristyring giver overblik og indsigt og understøtter prioriteringen af kommunens udbudsforretning.

Som udbudskonsulent vil din primære opgave være gennemførelse af EU-udbud, tilbudsindhentninger samt rådgivning om udbud og indkøb. Du får også mulighed for at drive en eller flere indkøbskategorier i et professionelt kategoristyrings-setup, teamet op med dygtige økonomer og data-analytikere.

Rudersdal Kommune er en del af Indkøbsfællesskab Øst (Rudersdal, Lyngby-Taarbæk, Gladsaxe, Frederiksberg, Gentofte, Ballerup og Høje-Taastrup kommuner), hvor en del af udbuddene gennemføres.

Til den opgave søger vi dig, som både har stærk udbudsfaglighed, forstår forretningens behov og som ser udbud som et middel til strategisk forretningsunderstøttelse og økonomiske gevinster – og ikke et mål i sig selv.

Din profil

Uddannelsesmæssigt kan der være mange veje ind i stillingen. Vi forestiller os dog, at du har erfaring med offentlige udbud og indkøb fra en anden offentlig myndighed og at du har udbudslovgivningen under huden.

Du arbejder selvstændigt, systematisk og detaljeorienteret og er samtidig drevet af, at få noget fra hånden. Du tager ansvar for, at dine udbud skaber værdi i den sidste ende og du er en troværdig og tillidsfuld rådgiver og samarbejdspartner både internt og på tværs i organisationen.

Du er, ligesom os, ambitiøs på dit fags og egne veje og trives med at sætte visionære mål – og indfri dem.

Derfor skal du vælge os

Indkøb i Rudersdal er en del af Koncernøkonomi, hvor vi arbejder i stærke tværfaglige miljøer, som også understøtter din opgaveløsning. Vi vil være blandt de indkøbsfunktioner, der leverer de bedste resultater, og vil igennem et tæt samarbejde med kommunens områder sprænge rammerne for, hvor meget værdi godt offentligt indkøb kan tilføre.

Hos os vil du få en dynamisk hverdag i et uhøjtideligt og energisk miljø med god kollegial stemning. Vi møder hinanden med imødekommenhed, hjælpsomhed og interesse. Vi tilbyder en høj grad af fleksibilitet, med mulighed for to ugentlige hjemmearbejdsdage, en lækker kantineordning og vi investerer målrettet i dygtige medarbejderes videre faglige og personlige udvikling.

I Rudersdal Kommune tror vi på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere og ledere i alle opgaver - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne, virksomheden og det samfund, vi er en del af. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER

Ansættelsesvilkår

Stillingen er med tiltrædelse d. 1. juni 2024. Din titel, indplacering og aflønning forhandles med afsæt i dine kvalifikationer.

Vi holder til på rådhuset i Holte.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor. Relevante eksamenspapirer og CV bedes vedlagt ansøgningen.

Samtaler afholdes løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019675

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet