BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Stillingsbeskrivelse og opgaver
Vil du have et stort ansvar med tilbuds- og indkøbsledelse i centrum, så har du nu mulighed for at blive en del at vores tilbudsteam i ZÜBLIN Danmark. Da der er flere spændende projekter på vej, ønsker vi at styrke organisationen med dygtige tilbud -og indkøbsmedarbejdere.
Du vil få en central rolle i udarbejdelsen af tilbud og indkøb - både i forhold til at vinde de rigtige projekter til ZÜBLIN A/S, men også når der efterfølgende skal købes ind på projekterne.
Vores organisation er kendetegnet ved team- og projektarbejde, og vi forventer, at du tager selvstændigt ansvar for din rolle i teamet og bidrager til et respektfuldt samarbejde med såvel interne som eksterne parter. Som tilbuds- og indkøbsleder får du ansvaret for at drive tilbudsprocessen - det kan enten være et tilbud du løser selvstændigt, eller et større tilbud, hvor du indgår i et team.
Dine primære opgaver vil være at:
- Bistå tilbudschefen i at gennemføre tilbudsafgivelse for byggerier i hele Danmark.
- Udarbejde og sikre dokumentation for gennemførelse af tilbudsråd.
- Planlægge og afholde opstartstilbudsmøder samt efterfølgende koordineringsmøder.
- Udarbejde kalkulation af totalentreprisen.
- Oprette tilbudslister m.v. for indhentning af priser fra leverandører og underentreprenører samt efterfølgende granskning af indkomne tilbud.
- Varetage kommunikationen overfor bygherre og bygherrerådgiver.
- Gennemgå udbudsmateriale og indhente relevant dokumentation til udarbejdelse af tilbud .
- Risikovurdere og fastlægge tilbudsstrategi i samarbejde med kollegaerne .
- Deltage i kontraktforhandlinger og indkøb af leverancer og underentrepriser.
- Sparre omkring udførelsesmetoder med vores projektledere.
Dine kvalifikationer
Vi søger en medarbejder med en relevant teknisk baggrund som f.eks. bygningsingeniør, bygningskonstruktør, arkitekt eller tilsvarende med minimum 5 års erfaring fra en rolle med tilbuds- eller indkøbsarbejde for større hoved- og/eller totalentrepriser.
Derudover forstiller vi os, at
- Du kan selvstændigt og proaktivt gennemføre hele tilbudsprocessen
- Du er systematisk, analytisk, nøjagtig og god til at fordybe dig i kalkulationsarbejdet også i travle perioder.
- Du med fordel kender til RIB-iTWO, som vi bruger til kalkulationen. –Dette er ikke et krav, idet Züblin tilbyder den nødvendige oplæring i programmet.
- Du er en holdspiller som er positiv og medbringer et åbent sind og lysten til at ville indgå i et værdibaseret samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartner.
- Du forstår at kommunikere tydeligt på skrift og i tale med rådgivere og andre eksterne partnere og har et godt overblik som bindeled mellem rådgiver og leverandører/underentreprenører.
- Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
Lyder det spændende?
Så send os dit CV og en kort ansøgning og tag næste skridt på din karrierevej i selskab med vores fantastiske team, som sammen med dig vil udgøre kernen i vores motto "Work on Progress". Dit daglige arbejde vil foregå på vores kontor i Søborg, hvor du får reference til tilbudschefen. Vi glæder os til at høre fra dig. Ansøgningsfrist: 24. juli 2023, hvorefter ansøgningerne vil blive gennemgået. Samtaler finder sted i August måned. Søg stillingen via knappen "Ansøg dette job".
Din kontakt
Mikael Schroll
Gyngemose Parkvej, 50
Søborg
Tel. 27909023
Om os
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=88ffb220)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ZÜBLIN A/S, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=88ffb220&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5852262