BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Projektledere til bygningsvedligehold
Om jobbetRudersdal Ejendomme søger 1-2 projektledere til vedligehold af ejendomme samt til et større projekt på brandområdet.
Du bliver en del af Team vedligehold, der har ansvaret for planlægning og styring af bygningsvedligeholdelse og vedligeholdelse af de tekniske installationer på kommunens ejendomme.
Som bygningsansvarlig får du ansvaret for din egen ejendomsportefølje af kommunale bygninger. Din fornemmeste opgave er at have et strategisk helhedssyn på ejendomsporteføljen. Du skal sikre akut, dagligt og planlagt vedligehold og dermed varetage både tilsyn, planlægning, projektledelse og styring af vedligeholdelsesopgaver på bygningerne. Du skal også gennemføre bygningssyn, indgå aftaler og samarbejde med eksterne entreprenører og rådgivere samt kommunikere med vores brugere og servicemedarbejdere. Du vil selv være med til at sammensætte dine arbejdsopgaver, så dine interesser og kompetencer kommer bedst muligt i spil.
Som projektleder til brandområdet får du ansvaret for at gennemføre en lang række projekter om brandsikkerhed. Kommunen har i samarbejde med brandvæsenet udarbejdet brandsikkerhedsrapporter for hele ejendomsporteføljen. Det er disse rapporter, der danner grundlaget for dit arbejde.
Derudover har vi en række andre opgaver i teamet, som du skal hjælpe os med, blandt andet commissioning, IKT-ledelse og udvikling af vores fælles ejendomsdatabase.
Ejendomsafdelingen arbejder med kvalitetsledelse og generelt med høje fælles standarder. Vi sætter vidensdeling og samarbejde højt, og vi hjælper hinanden med at løse opgaverne og finde fælles løsninger.
Din profilDu har en byggeteknisk uddannelse som for eksempel bygningskonstruktør, ingeniør eller arkitekt. Du må meget gerne have erfaring indenfor brandområdet eller facility management, men det er ikke et krav. Du er engageret og selvstændig og samtidig en god teamplayer. Du har gode koordineringsevner og besidder et godt overblik. Du er ansvarsbevidst og struktureret i din arbejdsform og god til kommunikation og formidling.
Du skal være indstillet på at arbejde i en politisk ledet organisation, hvor det er en del af hverdagen, at rammer og vilkår for vores sager hurtigt kan ændres.
Derfor skal du vælge osI Rudersdal Kommune tror vi på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere og ledere i alle opgaver - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne, virksomheden og det samfund, vi er en del af. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER
Du får et spændende job på en attraktiv arbejdsplads, som vægter fællesskabet højt. Du bliver en del af en dynamisk afdeling med et godt arbejdsmiljø, hvor vi er motiverede af at gøre en forskel for brugere og borgere – og for hinanden.
I Rudersdal Kommune er der fokus på medarbejdertrivsel, arbejdsmiljø, kvalitet og kompetenceudvikling, og der satses på en høj grad af medarbejderindflydelse og -ansvar.
AnsættelsesvilkårJobbet er på 37 timer pr. uge med start hurtigst muligt.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Om osEjendomsafdelingen beskæftiger 35 medarbejdere og har til opgave at have et stærkt strategisk helhedssyn på ejendomsporteføljen. Porteføljen består af ca. 400 ejendomme og 400.000 m2 ejendomsareal. Vi har alle typer ejendomme – lige fra den fredede Mothsgården i Søllerød til en helt ny DGNB-certificeret børneinstitution ved Sjælsø i Birkerød på vej. Afdelingen løser en lang række opgaver inden for nybyggeri, vedligehold, energi-, vand- og varmeforbrug, rengøring, udleje af kommunale boliger og erhvervsejendomme, tilsyn med almene boliger og køb og salg af ejendomme. Medarbejderne i afdelingen spænder bredt i faglighed fra arkitekter og bygningskonstruktører til ingeniører, administratorer og jurister.
Ejendomsafdelingen er en del af området Teknik og Miljø og har til huse på Rådhuset i Holte, som ligger tæt på Holte Station og Kongevejen. Herudover består Teknik og Miljø af afdelingerne Klima, Natur & Miljø, Vej & Park og Rudersdal Drift.
Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk
Ansøgning, samtale og kontaktØnsker du yderligere oplysninger om jobbet, kan du kontakte Teamleder Simon Nielsen tlf. 7268 2205.
Ansættelsessted: Øverødvej 2, 2840 Holte
Samtaler: Vi afholder samtaler løbende
Ansøgningsfrist: 23. oktober 2023
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5911997