Jurastuderende til spændende opgaver tæt på den politiske og administrative ledelse i Rudersdal Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du jurastuderende, og har du lyst til at løse opgaver for bl.a. Huslejenævnet og Beboerklagenævnet i en veldrevet kommune tæt på København? Så har du nu muligheden for få et relevant studiejob i sekretariatet i Rudersdal Kommune, hvor du vil få en bred indførsel i de mangeartede juridiske spørgsmål, som opstår i en kommune.

Om jobbet

Som student i sekretariatet får du et selvstændigt ansvar for, i et tæt samarbejde og sparring med sekretariatets øvrige medarbejdere, at løse opgaver særligt indenfor følgende områder:

  • Åbne og besvare mails til husleje- og beboerklagenævn
  • Oprette, igangsætte og følge op på sager til husleje- og beboerklagenævn
  • Besvare telefoniske opkald til husleje- og beboerklagenævn
  • Undersøge og deltage i besvarelsen af juridiske spørgsmål/problemstillinger bredt på velfærdsområder
  • Håndtere og besvare aktindsigt
Din profil

Vi forestiller os at du er jurastuderende. Fra din uddannelse har du gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner, som du formår at sætte i spil. Dertil er du serviceminded, imødekommende og initiativrig og er interesseret i at sætte dig ind i nye opgaver og systemer. Det er naturligt for dig at tage et selvstændigt ansvar i din opgaveløsning, og du er ikke bange for at søge om råd og vejledning hos kollegaer. Du skal trives med at arbejde i en uforudsigelig hverdag, hvor perioder kan være pressede. Med sekretariatets centrale placering tæt på direktion og borgmester, er to dage sjældent ens hos os. I sekretariatet har vi en uformel tone, derfor ønsker vi os, at du har let til humor og værdsætter et godt kollegaskab.

Om os

Sekretariatet varetager en bred opgaveportefølje, og du vil få rig lejlighed til at udvikle og supplere din viden bredt indenfor det kommunaljuridiske felt både indenfor velfærdsområderne men også det styrelses- og forvaltningsretlige område. Vi er 13 kollegaer, der står klar til at tage imod dig. Vores kontorer er placeret på Rådhuset i Holte tæt på Holte station.

Derfor skal du vælge os

I Rudersdal Kommune tror vi på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere og ledere i alle opgaver - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne, virksomheden og det samfund, vi er en del af. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER

Ansættelsesvilkår

Arbejdstiden vil som udgangspunkt være 15-20 timer om ugen. Vi er en fleksibel arbejdsplads, og du får rig mulighed for at tilpasse din arbejdstid til dit studie. Der vil også være mulighed for at arbejde hjemmefra.

Løn efter gældende overenskomst.

Ansøgning, samtale og kontakt

Vi glæder os til at høre fra dig og til at byde dig velkommen hurtigst muligt.

Vi forventer at holde samtaler i uge 44.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte chefkonsulent og ansvarlige for husleje- og beboerklagenævn Poul Bach på pbach@rudersdal.dk eller 72 68 11 06 eller chefkonsulent Martin Garling på maga@rudersdal.dk eller 72 68 11 14

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921578

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet