BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du kvalitetsbevidst, har du en ordenssans ud over det sædvanlige og trives du i et travlt projektmiljø? Så er det dig vi søger.
Vi søger en erfaren projektassistent, der kan hjælpe vores projektledelse med at drive projekterne i mål i rette kvalitet og tid. Du vil komme til at have mange berøringsflader, såvel internt som eksternt, og du vil blive en del af et godt og uformelt arbejdsmiljø.
Du deltager aktivt i alle projektfaser fra opstart til udarbejdelse af dokumentation, når projektet afleveres. Du håndterer projektets dokumenter, og sørger for at de arkiveres efter gældende forskrifter. Du er en vigtig support for især projektlederen men også det øvrige projekthold. Når projektholdet er på byggepladsen, er du med. Derfor skal du være indstillet på, at jobbet fra tid til anden vil bringe dig rundt til forskellige lokationer, hovedsageligt i Storkøbenhavn, i Nordsjælland og på Vestsjælland.
Hvem er vi?
Pharma & Life Science er en af Artelias 11 divisioner, der består af omkring 85 medarbejdere fordelt på ni afdelinger. Vi har kontorer både i Søborg, Vipperød og Kalundborg, hvor du har mulighed for at arbejde fra. Du bliver en del af afdelingen Project- & Construction Management, hvor du får 20 dedikerede kollegaer.
Du får mulighed for at være med til at præge udviklingen af afdelingen, hvor vi gør en stor indsats for at skabe et godt sammenhold og sparring på tværs i afdelingen.
Vi er en dynamisk division med en flad organisatorisk struktur, hvor der er kort fra tanke til handling. Din hverdag vil derfor være kendetegnet ved høj faglighed, frihed under ansvar, en stor grad af videndeling og hurtig eksekvering.
Vi rekrutterer løbende, da vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt. Tiltrædelsen sker efter aftale med den rette kandidat.
Din profil
- Du har erfaring som assistent på projekter for rådgiver-, entreprenør- eller bygherreside
- Du har projekterfaring inden for den farmaceutiske industri
- Du har erfaring med et projekts faser – fra salg og tilbudsgivning til igangsætning, udførelse og aflevering til kunderne
- Du har en struktureret og kvalitetsbevidst tilgang til dine opgaver og er vant til at udføre opfølgningsopgaver
- Du fungerer som bindeled mellem projektleder og resten af organisationen, hvorfor du er vant til at være i gang med flere opgaver ad gangen
- Du skal kunne anvende MS Office-pakken (Word, Excel, PowerPoint, Outlook og gerne Project)
- Du skal have kørekort og gerne egen bil.
Dine primære arbejdsopgaver
- Support til projektleder og projektet
- Generel dokumenthåndtering og kvalitetskontrol af projektdokumenter
- Opfølgning på projekt- og byggeøkonomi
- Opsætte dokumenter og dokumenthåndtering i Dalux
- Udfylde hand over-protokoller
- Udarbejde templates, instruktioner m.m.
- Tage mødereferater på byggemøder.
Vi tilbyder
- Mange spændende og udfordrende projekter
- Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
- En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
- Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
- En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
- Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
- Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Artelia A/S, Buddingevej 272, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://arteliagroup.dk/stilling.php?jobid=152135&linkref=115120&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5852157