Har du erfaring med administration af den ældre boligmasse og erhverv? Har du et godt økonomisk overblik og måske erfaring med implementering af nyt system?
Vil du være med til at gøre en forskel for borgerne i Rudersdal kommune, og trives du i en hverdag, hvor du har kontakt til mange samarbejdspartnere på tværs af kommunens områder? Sætter du pris på et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi prioriterer den sociale kapital og det gode samarbejde? Så er du måske vores nye kollega i Ejendomme og Arealer i Rudersdal Kommune.
Om jobbetDine opgaver bliver at tage del i totaladministrationen af kommunens egne sociale boliger, erhvervslejemål, kolonihaver m.m. Derudover har vi en del øvrige opgaver af administrativ og økonomisk karakter, som du skal tage del i, hvor vi arbejder på tværs af hele afdelingen. Du vil bl.a. få ansvaret for lejevarslinger, lejereguleringer, budget og afstemning. Endvidere har vi i teamet ansvaret for køb og salg af ejendomme til kommunen samt tilsynet med de almene boliger.
Du vil få mulighed for selv at være med til at påvirke og sammensætte dine arbejdsopgaver og ansvarsområder, så vi får brugt dine kompetencer bedst muligt, og hvordan vi som team løfter sammen og udvikler os.
Din profilVi forventer, at du har uddannelse eller erfaring indenfor ejendomsadministration, og at du har et grundlæggende kendskab til lejeloven og erhvervslejeloven. Det er en fordel, hvis du har interesse for økonomi.
Som person møder du på arbejde med et godt humør og bidrager til afdelingens gode og sociale stemning. Du er proaktiv, serviceminded, struktureret, teamorienteret og har gode kommunikationsevner.
Vi arbejder i øjeblikket i EG Strato, men forventer at konvertere til EG Bolig i løbet af 2025. Erfaring fra systemerne vil være et plus. Derudover arbejder vi på tværs i kommunen i systemerne KMD Opus og SBSYS. Vi forventer, at du er rutineret bruger af Office pakken.
Derfor skal du vælge osI Rudersdal Kommune tror vi på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere og ledere i alle opgaver - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne, virksomheden og det samfund, vi er en del af. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER
Du får et spændende job på en attraktiv arbejdsplads, der er præget af fællesskab. Du bliver en del af en dynamisk afdeling med dygtige kolleger. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor vi er motiverede af at gøre en forskel for vores lejere og borgere, og for hinanden. Fælles for Ejendomsafdelingen er vores store engagement og stærke tværgående samarbejde.
Vi vægter din faglige udvikling højt med en høj grad af medindflydelse på dine opgaver, ligesom vi prioriterer en god balance mellem arbejde og fritid.
Vi har fleksibel arbejdstilrettelæggelse, og der er mulighed for hjemmearbejde, når det passer med dine opgaver.
AnsættelsesvilkårStillingen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Om osDu vil blive en del af holdet i det nye område Ejendomme og Arealer. Her har vi ansvaret for drift og vedligehold af kommunens ejendomme, veje og grønne arealer. Ejendomme har 30 medarbejdere, der spænder over en bred faglighed fra administratorer og jurister til arkitekter og bygningskonstruktører. Ejendomsafdelingen sørger for det strategisk helhedssyn på ejendomsporteføljen bestående af ca. 400 ejendomme og 300.000 m2 ejendomsareal. I porteføljen er flere arkitektonisk meget spændende byggerier, blandt andet Rudersdal Rådhus i Holte og administrationscentret i Birkerød.
Vi hører til på Rådhuset i Holte – tæt på S-toget.
Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk
Ansøgning, samtale og kontaktAnsøgningsfrist den 12. januar 2025. Samtaler afholdes i uge 3 og 4.
Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/bdf14d50-46e0-4351-abef-1b831efb1e30