Driftsleder til Park og Vej i Rudersdal Kommune – stå i spidsen for vejdrift og udvikling

dato

Om jobbet

Rudersdal Kommune, Park og Vej, søger en ny kollega der kan stå i spidsen for den daglige ledelse af vores vejdriftsarbejdere.

Park og Vej, Vej har ansvaret for, at byens veje, fortove og pladser er rene og vedligeholdte. Hovedopgaverne er vedligeholdelse af asfalt- og stenbelægninger, vejafmærkning, renholdelse, vintertjeneste, ukrudtsbekæmpelse, vedligeholdelse af by inventar samt ad hoc-opgaver på det kommunale vej- og stinet.

Du får ansvar for planlægning, koordinering og udførelse af primært vejdriftsopgaver samt mindre anlægsopgaver – og samtidig en central rolle i at styrke trivsel, samarbejde og faglig udvikling. I stillingen er der et medansvar for vejafdelingens ressourcestyring, og økonomiopfølgning, og du kommer til at indgå som en del af udkaldsvagten i vintertjenesten.

Som driftsleder bliver du en del af ledelsesteamet i Park og Vej og får mulighed for at præge den fremtidige udvikling og organisering i en afdeling i bevægelse.

Vej er en dynamisk afdeling med 28 engagerede medarbejdere. Vi arbejder med medstyrende teams og prioriterer tillidsbaseret ledelse og medarbejderinddragelse.

Din profil

Du har en stærk forståelse for det menneskelige aspekt af ledelse og formår at skabe succes og resultater gennem tillid, dialog og samarbejde.
Du er en tydelig og tillidsvækkende kommunikator, der formår at skabe klarhed og motivation gennem god formidling og nærvær i dialogen med medarbejdere og samarbejdspartnere.
Du er en troværdig og retfærdig leder, som giver medarbejderne indflydelse på, hvordan arbejdsopgaver tilrettelægges og løses.
Din ledelsesstil er nærværende og engagerende, og du forstår at arbejde målrettet med at fremme medarbejdernes trivsel.

Du har relevant erfaring med vejdrift og mindre anlægsopgaver og er i stand til at omsætte strategier og politikker til praktiske løsninger. Du er udviklingsorienteret, samarbejdsstærk og har mod på at drive forandringer – både fagligt og organisatorisk.

Det er et krav du har kørekort til personbil (B).

Det er en fordel, at du har:

  • Kendskab til entreprenøropgaver, herunder brug af entreprenørmaskiner.
  • Erfaring med brug af computerprogrammer (Office-pakken).
  • Erfaring med Brugerdata.
  • Erfaring med ledelse af medarbejdere og med ledelse af drifts- og anlægsopgaver.

Som person er du udadvendt, imødekommende og har en positiv tilgang til samarbejde.

Du kan bevare overblik i en travl hverdag, og arbejder struktureret og selvstændigt – og er en god teamplayer.

Derfor skal du vælge os

Rudersdal Kommune er kendetegnet ved at være en dynamisk, udviklende og visionær arbejdsplads, med gode muligheder for faglig og personlig udvikling

Vi tilbyder et spændende og afvekslende lederjob i en flad organisation, hvor tillid, åbenhed og dialog er centrale værdier.

Vi værdsætter og værner om et godt arbejdsmiljø, med engagerede kollegaer og et stærkt fællesskab.

I Rudersdal Kommune tror vi på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere og ledere i alle opgaver - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne, virksomheden og det samfund, vi er en del af. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER

Ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er på 37 timer med flekstid.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.

Du vil få mødested på Rundforbivej 176 i Nærum.

Om os

I Park og Vej udfører vi blandt andet ren- og vedligeholdelse af kommunens grønne områder, veje, parker, kirkegårde, skove, strande og udenoms arealer ved skoler, daginstitutioner m.m. samt mindre anlægsopgaver.

Vi er for øjeblikket ca. 90 medarbejdere, som er organiseret i medstyrende teams med både faglærte og ufaglærte kolleger.

Vi tror på at forskellighed gavner opgaveløsningen, og opfordrer alle uanset køn, alder, etnicitet mv. til at søge.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Samtaler: Samtaler afholdes løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-07-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/913ce1c7-c107-4bf3-80f8-5bd6c4c054c5

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet