Vores vagtplanlægger, har søgt nye udfordringer og vi ved vi ikke undvære en vagtplanlægger, derfor søger vi nu en ny kollega. Stillingen er på 32-37 timer ugentligt og ønskes besat snarest muligt.
Om jobbet:
Hjemmeplejen Holte består af ca. 80 medarbejdere, fordelt på dagvagt, aftenvagt og nattevagt. I hjemmeplejen er ansat SSH, SSA, SPL, ufaglærte, 2 planlæggere og en vagtplanlægger. Vi er 3 distriktsledere, som leder distriktet i fællesskab, dog med opdelt personaleledelse. Der er en af distriktslederne der har den primære ledelsesopgave af planlægning og vagtplanlægning.
Som vagtplanlægger skal du være med til at sikre kontinuitet i medarbejdergruppernes grundrul og mødeplaner, så de rette kompetencer kommer til gavn for borgerne. Du skal hele tiden være på forkant med personaleressourcer.
Vi har gennem de seneste år været i gennem en god proces hvor vi har optimeret, tilrettet, fundet nye løsninger m.m., hele tiden for at arbejde frem mod bedre, mere fremadskuende vagtplanlægning, der giver kontinuitet for vores gode medarbejder, for vores borgere og samtidig fremmer retfærdighedsprincippet, giver forudsigelighed og mulighed for at ønske og holde fri på en måde der både tilgodeser den enkelte medarbejders behov, men også distriktets drift og økonomi.
Din profil:
Kendskab til gældende OE (FOA og DSR) eller have nemt ved at tilegne dig viden.
Være habil IT-bruger.
Gerne kendskab til KMD-vagtplan – ellers lærer vi dig det.
Erfaring med vagtplanlægning.
Sundhedsfaglig uddannet eller HK’ er.
Du har kompetencer inden for kommunikation, formidling og kan samarbejde på kryds og tværs.
Du kan omsætte medarbejdernes og driftens behov i gode sammenhængende vagtplaner.
Derfor skal du vælge os:
Vi er et distrikt i en god bevægelse og du skal med i udviklingen
Vi står foran en spændende tid, med en større omorganisering af kommunens hjemmepleje, hvor vi går fra 6 enheder til tre. Omorganisering betyder for Holte at aftensygeplejen og hele nattevagten skal flytte sammen med os – måske skal vi i nye lokaler.
Vi arbejder ud fra teten at fejl giver os mulighed for at blive bedre. Vi vil ikke slå hinanden i hovedet og arbejder derfor altid med blik for at dygtiggøre os og blive klogere og ser derfor benspænd og udfordringer som nogen der hjælper os til at gøre det anderledes næste gang.
Vi hilser altid kreative nye løsninger velkommen og prøver gerne nye ting af.
Ansættelsesvilkår:
32-37 timer ugentlig, weekend og helligdagsfri. Du skal kunne møde i tidsrummet fra kl. 08.00 – 16.00
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst
Ansættelse i Social og Sundhed er betinget af en tilfredsstillende straffeattest og reference.
I Center for Hjemmepleje og Aktivitetstilbud er der røgfri arbejdstid.
Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og vil derfor indkalde kandidater løbende. Opslag tages ned når rette kandidat er fundet, søg derfor hurtigst muligt hvis du er interesseret i stillingen. Vi ser frem til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-04-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/44b4044e-c990-481b-b749-d62f03a6fa95