Bliv lønkonsulent i Rudersdal Kommune med ansvar og udviklingsmuligheder

Profilbillede
dato

Vi søger en ny kollega til vores lønteam, som består af 9 dygtige konsulenter. Du bliver en del af et dynamisk og stærkt fællesskab, hvor vi lægger stor vægt på høj faglighed, god trivsel, og et godt grin.

Om jobbet

Vores kerneopgave er at understøtte hele organisationen på løn- og overenskomstområdet, og levere korrekt løn til tiden til Rudersdal Kommunes ca. 4.200 ansatte. Det sætter vi en stor ære i!

Du vil få stor indflydelse på, og ansvar for dine arbejdsopgaver. Du bliver selvstændig ansvarlig for en række områder med tæt kontakt til de ledere, som du skal være lønkonsulent for. Vi er optaget af at bringe teamets kompetencer og ressourcer bedst muligt i spil. Derfor afstemmer vi den endelige opgaveportefølje med dine kompetencer og behovene i teamet.

Vores fokus er generelt at udvikle, digitalisere og effektivisere lønadministrationen. Det gælder både i forhold til at understøtte forskellige projekter, men også i den daglige drift, og i forhold til udnyttelse af it-systemerne. Her vil dine input og ideer være meget velkomne.

Generelt omfatter Lønteamets opgaver bl.a.:

  • at understøtte de decentrale ledere i løn- og personalespørgsmål
  • lønindplaceringer
  • forhandling med de faglige organisationer
  • vejledning og rådgivning i overenskomster og arbejdstidsaftaler
  • at behandle og udbetale løn
  • at foretage controlling
  • at rådgive om og undervise i KMD Opus Vagtplan og KMD Opus Løn
Din profil

Du er vild med at arbejde i en lønfunktion og med at varetage rollen som ressourceperson i løn- og overenskomstspørgsmål. Du motiveres af, at have styr på den daglige drift, men også af at deltage i udviklings- og optimeringsprojekter.

Som person er du udadvendt og robust. Du er god til at strukturere og bevare overblikket. Du trives med at løse dine arbejdsopgaver selvstændigt, men også med at være en klar teamplayer og indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med lønområdet fra en kommune eller anden offentlig virksomhed.

Om os

I Lønfunktionen er vi 19 dygtige medarbejdere, fordelt i to lønteams og et fælles administrativt team.

Lønfunktionen er en del af stabsområdet Koncernøkonomi med ca. 60 medarbejdere. Ud over Lønfunktionen omfatter Koncernøkonomi også Budget og Analyse, Regnskab og Opkrævning samt Indkøb, Udbud og Kontrakter. Vi har fokus på at udnytte hinanden styrker og fagligheder og arbejder gerne på tværs af funktionerne.

Vi bruger KMD Opus Vagtplan og KMD Opus Lønsystem. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab hertil, ellers sørger vi for nødvendig oplæring.

Arbejdsdagen kan være travl, men er til gengæld altid spændende og udfordrende og rummer både drift og udvikling.

Derfor skal du vælge os

Du bliver en del af Lønfunktionens stærke kollegaskab, hvor trivsel, arbejdsmiljø og sammenhold vægtes højt. Vi har høje ambitioner for såvel vores drifts- som udviklingsopgaver. Vi arbejder tæt sammen og sætter fagligheden og vidensdeling højt. Og så er vi rigtig gode til at kombinere travlhed med godt humør for at sikre arbejdsglæden!

Du får interessante opgaver med rum og mulighed for at gøre en positiv forskel i opgaveløsningen.

Der er god balance imellem arbejde og fritid med fleksibel arbejdstid og mulighed for at arbejde hjemmefra. Vi prioriterer faglig og personlig udvikling og har gode muligheder herfor.

Rådhuset i Holte ligger stationsnært og har også gode parkeringsmuligheder.

I Rudersdal Kommune tror vi på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere og ledere i alle opgaver - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne, virksomheden og det samfund, vi er en del af. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer om ugen med start den 1. november 2024.

Lønnen forhandles efter gældende overenskomst og med baggrund i din uddannelse og erfaring.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen ”Søg stilling” nedenfor.

Ansøgningsfristen er den 19. september kl. 9, og vi forventer at holde samtaler i uge 39.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Kenneth Andersen

Konsulent

kenan@rudersdal.dk

Tlf: 72682032

Peter Lassen

Økonomichef

plas@rudersdal.dk

Tlf: 72682030

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-09-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6110009

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet