Afdelingsleder Vej – Rådgivning & Udland

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at arbejde med vejprojekter i ind- og udland?

Vi søger en ambitiøs leder med den rette faglige vejprofil til at videreføre vores afdeling Vej – Rådgivning & Udland i København. Her vil du få en central rolle i den fortsatte styrkelse af vores gode markedsposition.

I tæt samarbejde med vores anden vejafdeling, Vej – Projektering, arbejder vi med en bred vifte af vejprojekter. Opgaverne spænder fra projektering af store vejanlæg såsom Letbanen langs Ring 3 i København og et BRT-projekt i Island til mere specifikke rådgivningsopgaver indenfor tværfaglig granskning, trafikafvikling under udførelse, byggeledelse og arbejdsmiljøkoordinering af anlægsopgaver m.fl. samt projektering af kommunale vejprojekter i mindre omfang.

Du bliver leder af en afdeling med 15 medarbejdere i København, og får ansvar for både personaleledelse og fagligheden. Det forventes således, at du følger afdelingens projekter tæt og sikrer et skarpt fokus på tid, pris og kvalitet. Du skal have stærke kompetencer inden for ledelse, projektledelse og evnen til at skabe faglig udvikling. Samtidig skal du have erfaring med tilbudsgivning og markedsføring, da dette er en vigtig del af jobbet.

I afdelingen er der to erfarne projektchefer og tre kompetencechefer, der bistår dig med afdelingens udvikling, tilbud, strategi mv. Vi har fra ledelsesmæssig side et stærkt fokus på at opretholde og videreudvikle vores høje faglige niveau, så dette er et vigtig strategisk punkt for dig som ny afdelingsleder at arbejde med.

Som en del af den globale koncern Artelia Group arbejder vi løbende sammen med vores udenlandske kollegaer, bl.a. på projekter i Island og Norge. Der vil således være mulighed for at blive en del af det team, som er ved at opbygge et stærkt netværk ift. vejprojekter uden for Danmark.

Du bliver en del af lederteamet for Transport i København, og du vil komme til at samarbejde med vores 10 øvrige afdelinger som arbejder med Infrastruktur København, koncernens øvrige divisioner og regionskontorer. På tværs af landet har MOE i alt mere end 250 medarbejdere, som arbejder med Infrastruktur.

Vi har en forventning om en nærværende ledelsesstil, hvilket fører til tilfredse medarbejdere og fundamentet for at skabe vækst af afdelingen.

I Artelia har vi fokus på sikre et ansvarsfuldt og godt arbejdsmiljø for alle, hvor vores medarbejdere har stor indflydelse på deres egen udvikling, og en god balance mellem arbejde og fritid. Filosofien har skabt et unikt og attraktivt arbejdsmiljø med en høj grad af frihed under ansvar og en behagelig, uformel tone i hverdagen.

Du skal medvirke til fortsat succes i en kultur, hvor vi fejrer vores succeser og fællesskabet. Holdånden er stor, lederne er nærværende og kontor og omgivelser er af høj standard. Du vil møde masser af initiativ, motivation og højt engagement i Artelia – en kultur, hvor vi støtter hinanden og er sociale.

Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, så ring gerne til Divisionschef | Transport Camilla Hummer på 2429 4914.

Din profil

  • Du har en uddannelse som ingeniør
  • Du har minimum 10 års erfaring, herunder også erfaring som rådgiver
  • Erfaring med personaleledelse
  • Du har solide faglige kompetencer, og holder dig informeret om den nyeste viden inden for vejområdet
  • Du har lyst til at udvikle dine lederkompetencer og indgå i ledergruppen i divisionen
  • Du er vant til kundekontakt og har et godt netværk
  • Du er engageret og har ambitioner om faglig og personlig udvikling
  • Du er kvalitetsbevidst, ansvarsfuld, engageret og har gode samarbejdsevner
  • Du er flydende i dansk både på skrift og i tale
  • Du har et godt humør, er positiv af væsen og har personligt overskud.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Ansvarlig for udvikling af afdelingen
  • Ansvarlig for ledelsen af medarbejderne i afdelingen
  • Ansvarlig for tilbud, salg og markedsføring i samarbejde med projektchefer
  • Ansvarlig for ressourcestyring i afdelingen
  • Ansvarlig for de faglige kvalifikationer og kompetenceudvikling i afdelingen
  • Bistå teamet med faglig sparring og udvikling i samarbejde med projektchefer og kompetencechefer
  • Bidrage til udvikling og implementering af strategi inden for forretningsområdet med forretningschefen
  • Fungere som projektansvarlig og projektleder inden for eget fagområd.

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Artelia A/S, Buddingevej 272, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://arteliagroup.dk/stilling.php?jobid=148270&linkref=107619&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834629

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet