Administrativ leder til Holte Skole

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du Holte Skoles nye administrative leder?

Trives du med struktur, og er du dygtig til økonomistyring og personaleadministration? Kan du fortolke data og kommunikere dem i klare pointer, så bestyrelse, personale og ledelse hele tiden har forudsætninger for at kunne levere kvalitet? Så læs endelig videre!

Ledergruppen på Holte Skole søger en administrativ leder, som får ansvaret for vores medarbejdere i sekretariatet/service/it, økonomistyring, personaleadministrationen, skemaer, opgaveoversigter, vikardækning, samt målinger og evalueringer.

Meget af den daglige drift og opgaveløsning ér delt i administationen og med de tekniske service-ledere, så du også kan bistå ind det strategiske og organisatoriske rum: Der skal være være gemt energi og kompetencer til at kunne organisere lokaleplaner, planer for overflytninger af klasser mellem matrikler og et blik for konsekvenser for fagfordeling, tilsyn mm.

Du bliver en vigtig strategisk spiller for at skolen lykkes i de politiske og forvaltningsmæssige rammer.

Du bliver en central nøgleperson i vores strategiske ressourceanvendelse, hvor vi på den ene side skal få økonomien til at hænge sammen, og på den anden side skal sikre, at vi som skole understøtter vores pædagogiske visioner om, at alle børn skal lære at lære mere, og at vi vil skabe den bedste skoledag for både voksne og børn.

Holte Skole er en skole fordelt på to matrikler: Grünersvej og Rønnebærvej. Der er kun 300 meter imellem de to matrikler, og det forventes, at du får en tæt tilknytning til begge afdelinger af sekretariatet, som du bliver afdelingsleder for. Sekretariatet besidder en høj faglighed, og der arbejdes løsningsorienteret og professionelt på at skabe den optimale skolehverdag.

Det er vigtigt for os, at alle på Holte Skole har det godt, og dit ledelsesteam, som består af en skoleleder, to souschefer og to afdelingsledere og en SFO/SFK-leder, glæder sig til at byde dig velkommen og til at blive inspireret af dine opgaveløsninger. Det er vigtigt for os, at vi løfter i flok, og vi er gode til at understøtte hinanden.

Din kommende ledergruppe ser frem til at få dine administrative kompetencer i gruppen, og de glæder sig til at skulle samarbejde og til at blive inspireret af din måde at lede på.

Du kan altså glæde dig til to velfungerende sekretariatsafdelinger og en ledergruppe, som i tæt samarbejde arbejder for en skolehverdag, hvor alle tager sig godt af hinanden og omgivelserne.

Vores nye administrative leder bliver en del af en velfungerende skole med:

  • Ca. 1100 engagerede og skønne børn, som har mod på livet, og som involverer sig
  • Ca. 150 engagerede og dygtige kolleger i den faste personalegruppe, som arbejder efter at skabe verdens bedste skole
  • Professionelle og udviklingsorienterede læringsfællesskaber, hvor vi lærer af- og med hinanden
  • Forventningsfulde elever, som ønsker at lære at lære mere
  • En forældregruppe, som engagerer sig i deres børns skolegang
  • Sociale kollegiale arrangementer i løbet af skoleåret
  • En understøttende og imødekommende ledelsesgruppe

Kom til os, hvis du:

  • er ambitiøs på egne og dine omgivelsers vegne
  • er relationel og ser det værdifulde i mødet med den enkelte
  • hviler i rollen som en tillidsfuld og tydelig leder
  • er tillidsskabende, anerkendende og lyttende
  • er systematisk og struktureret og kan bevare et overblik, når opgaverne kan falde sammen
  • har erfaring med administrative opgaver, som knytter sig til skoledrift
  • har indgående kendskab og erfaring med TRIO, Tabulex og OPUS
  • har erfaring med budgetlægning og budgetopfølgninger
  • interesserer dig for personaleadministration, overenskomster og arbejdstidsaftaler
  • ønsker gode kolleger, som passer på hinanden i en omskiftelig hverdag


Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er en fast stilling, og løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansættelsesproces

Ansøgningsfristen er senest søndag den 21. januar 2024. Du søger stillingen ved at klikke på knappen ”Søg stillingen” nedenfor.

Ansættelsestidspunktet er 1. marts 2024. Der vil i forbindelse med ansættelsen blive indhentet børneattest og efter aftale en reference fra tidligere arbejdsplads.

Spørgsmål?

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962026

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet