Webmaster

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Rudersdal Kommune søger webmaster

Om jobbet

Rudersdal Kommune har en ambition om at være blandt de digitalt førende kommuner og blandt de stærkeste til at drive og udvikle et sammenhængende og relevant webunivers.

I efteråret 2023 lancerede vi vores nye hovedsite og vi er nu i gang med at udvikle og implementere en række subsites. Det er en implementering som kræver stram styring, masser af knofedt og tålmodighed, men også en god forståelse for at både brugere og borgere først begynder rejsen nu.

Din profil

Du vil blive en del af Rudersdal Kommunes centrale kommunikationsafdeling med p.t. seks medarbejdere samt to medhjælpere, som har det daglige ansvar for blandt andet kommunens webløsninger.

Du kommer til at arbejde sammen med medarbejdere og ledere i kommunens forskellige forvaltningsområder, med den valgte tekniske leverandør og andre eksterne leverandører af bl.a. digitalt design, integrationer og øvrige systemer.

Vi forventer

  • At du har en længerevarende og relevant akademisk uddannelse
  • At du har betydelig og dokumenteret erfaring som webmaster gerne fra kommune eller anden offentlig myndighed
  • At du holder fokus på de overordnede mål, udfordrer vanetænkning og følger processen helt til dørs
  • At du arbejder systematisk og struktureret
  • At du er en rutineret bruger af Drupal10, som er det CMS, vi har valgt
  • At du kan holde fast, også selv om der er tale om vanskelige eller komplekse processer
  • At du selv aktivt deltager i forankringen, og at du har systemforståelse
Derfor skal du vælge os

I Rudersdal Kommune tror vi på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere og ledere i alle opgaver - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne, virksomheden og det samfund, vi er en del af. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER

Du bliver en del af et kommunikationsteam med base på rådhuset i Rudersdal.

I kommunikationsteamet arbejder vi bl.a. med kommunikationsrådgivning og -planlægning, intern kommunikation, digitale medier og SoMe. Kommunikationsteamet består af seks fagligt stærke profiler samt to studentermedhjælpere, og vi arbejder tæt sammen med forvaltningsområder, institutioner og afdelinger i kommunen.

Vi er en afdeling, hvor der er højt til loftet, plads til masser af grin og hvor vi hjælper hinanden. Her er der altid en, der kan hjælpe dig videre med en opgave eller sparre med dig om alt fra brug af vores digitale platforme til public affairs. Kernen i vores team er, at vi løser opgaverne bedst, når vi kan sætte vores forskellige fagligheder og synsvinkler i spil.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling. Du bliver ansat i Personale og Digitalisering, Kommunikationsafdelingen og vil have arbejdssted i Holte.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Vi tilbyder fleksible arbejdsforhold, hvilket blandt andet betyder, at det også er muligt at arbejde hjemme noget af din arbejdstid. Du bliver ansat efter overenskomsten mellem din faglige organisation og KL. Vi forventer, at du kan starte snarest muligt.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985367

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet