Løn og Personalekonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi lægger ikke skjul på at vi har travlt…….. og det med rigtige spændende ting… …

Vi dedikerer vores tid til at opretholde et højt serviceniveau overfor vores ledere i den daglige driftsopgave. Desuden fokuserer vi på at udvikle vores faglige kompetencer, især inden for forhandlings- og lønstyringsområdet. Vi arbejder også på at digitalisere vores manuelle processer ved at implementere løsninger som robotter og IT-systemer, eller ved at optimere de eksisterende systemer i vores lønadministration – vil du med på vores rejse?

Om jobbet

Du får stor indflydelse på og ansvar for dine arbejdsopgaver og vi forventer at du kan gå i dybden med på alle vores overenskomstområder. Du vil indgå i et team bestående af 9, hvor der vil være en tæt sparring og i en videndeling mellem dig og dine kollegaer.

Vi har en overordnet målsætning i Lønområdet om at forbedre, modernisere og gøre vores lønadministration mere effektiv. Dette inkluderer understøttelse til projekter, såvel som i forbindelse med en rekruttering og i en fastholdelse i områderne, samt arbejde med IT-systemer inden for vores fagområde. Du vil blive en integreret del af denne indsats.

Dette indebærer også, at der vil være behov for samarbejde på tværs af forskellige afdelinger internt såvel som med eksterne partnere.

Kort fortalt vil dine opgaver spænde vidt - kort skitseret:

  • At udbetale og behandle løn.
  • At udfærdige ansættelsesbreve og tilsikre ansættelsesretten.
  • At understøtte de decentrale ledere i lønforhandlingen med de faglige organisationer
  • At understøtte med digital ledelsesinformation
  • At understøtte og undervise de decentrale enheder med viden omkring overenskomster, lokalaftale og lovgivning.
  • At deltage i projekter, implementere, digitalisere og udvikle It-projekter.
Din profil

Du kan enten være nyudlært, nyuddannede i offentligt administration eller en rutinerede lønkonsulent med kendskab til udbetaling af løn. Gerne rutineret i kommunal sagsbehandling eller i KMD OPUS, men ikke et krav.

Du kan både arbejde selvstændigt og indgå i et tæt samarbejde med dit team, samt de øvrige kollegaer i området. Du formår at se sammenhænge i arbejdsgangene samtidig med, at du er detaljeret og evner at overholde deadlines.

Derfor skal du vælge os

I Rudersdal Kommune tror vi på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere og ledere i alle opgaver - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne, virksomheden og det samfund, vi er en del af. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER

Ansættelsesvilkår

Jobbet er på 37 timer om ugen med start den 1. december 2023 – gerne tidligere

Lønnen forhandles efter gældende overenskomst og med baggrund i din uddannelse og erfaring.

Om os

Personale og Digitalisering er et område der omfatter ca. 85 medarbejdere beskæftiget inden for Løn, Strategi og organisationsudvikling, Personalejura, Kommunikation, IT, Kantinerne og Rådhusbetjentene. Dit arbejdsområde vil være i Lønfunktionen.

Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk

Lønfunktionen består af 20 ansatte, fordelt i flere teams

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Du bedes vedlægge relevant eksamenspapir

Samtaler: holdes løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923197

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet